Saturday 25 February 2012

si jantung hati

hye2 semua..


nie bwu 1st time aku nk tulis blog n nk blajar wat blog sendiri..hehehe..tp 2 bukan motif ny..so lupekan jew la pew yg aku mengrut nie..


sebenarny ary nie ary anniversry aku ngn si jantung hati..dalam sedar xsedar hubungn kiteowg da masuk 2 taon 2 bulan..alhamdulilah lah kekal sampai skunk walaupn aku banyak wat hal..dye still leyh saba ngn perangai aku, still syg aku cm mule2 kteowg kapel..thnx aw syg..dalam bnyk2 aku kapel dye la owg yg pling paham aku..n leyh terima aku seadany..walaupn aku selalu susahkn dye..aku jew yg xpenah nk paham dye n situasi dye..


benda yang paling aku suka wat kat dye :


  • aku suka wat dye mare
  • aku mengada2 ngn dye xtentu pasal sampai la dye bengang ngn aku n di situ lah muleny pergaduhan
  • aku suke mendesak dye n suke pakse dye (pakse dye berhenti smoke) skunk alhamdulillah dye da pown berhenti demi aku  ;)
  • aku ske panggil dye "bushuq masham"
  • aku ske pukul dye sampai dye tarik muke ngn aku
papew pown awk tetap milik saya aw si jantung hati saya "MOHD FADZLI IKHWAN B MOHD NOORDIN <3 " saya SAYANG awak SANGAT2 n CINTA awak sorang jew...

 nie la pengarang jantung yang bertakhta di hati saya selama nie ;p

I LOVE YOU SAYANG ! AND HAPPY ANNIVERSARY <3

*2 jew kowt yg aq nk merapu dalam nie..kalo kowang ase xbest xyah la follow aq oke..xkesah pown !

No comments:

Post a Comment