Friday 9 March 2012

B . I . N . G . O


nak taw napew aku tulis tajuk nye cm tu ? mne xnye adik aku balik2 jew sekolah sampai depan pintu umah xsempat bukak kasut da tnye aku sal B . I . N . G . O nie.."dye tnye angah, angah taw x lagu B . I . N . G . O nie ?" aduyai ko nie pown adik aku mane la taw lagu nie coz aku dulu time skola xdew la secanggih ko dew belajar komputer kat sekolah ;) , ye la an dunia da maju, zaman pown da berubah so xsama cm dlu...heheh...chumey jew aku ase ble layan lagu nie tadi ngan adik aku ;) 
jenuh gak la aku nak pikir lagu nie.. bile dye ngah lepak2 tibe dye ingt lak..dye suwuh aku salin lagu tu..last2 aku xpaham pew dye cakap..so dew conclusion aku pown cari la kat youtube.. seb baik la jumpe...bile dengar lagu tu ase seronok jew...ase cam budak2 time skola dlu la..heheheh ;)

aku ingat an dye blaja main B . I . N . G . O  yang macam nie selalu aku main kat sekolah ngan kawan2 aku kalo bowink cikgu ajar kat depan heheeheh..


layan la lagu nie..chumey jew ;) klo kowang penah belajar time skola dlu tu aku xtaw la..coz dlu time sekolah rendah xpernah pown belajar lagu nie..hehehhe...naik pening gak la aku duk pikir B . I . N . G . O nie pew sebenarny...so skunk aku da taw apew sebenarny B . I . N . G . O nie..hehehhe..


nie la liriknya yang aku salin tapi telah di taip oleh abah tuk adik (anak kesayangan)..soey la kalo xnampak..kowang leyh dengar la kat video yang atas tu eyh.. ;)


**** ENJOY YEAH ****

No comments:

Post a Comment