Thursday 8 March 2012

final exam done ;)



yea ! i'm so happy...coz arinie last paper for my final exam ;) seronok gelew da abis exam tadi..heheheh..even tadi sebelum masuk bilik exam takut glew ! coz takot soaln ssh glew ! cm soalan ENGLISH & HOSPITALITI tu ! heheeh.. tapi sangkaan aku salah ! senang glew tadi exam TEORI MAKANAN.. tadi aku leyh senyum sambil wat kertas soalan tu..GLEW X? nk taw sebab pew??? sebabny aku dapat jawab even aku merapu dalam tu an..heheheh *soey chef kalo sye dew merapu dalam kertas tu..sye merapu pown sebab xnk tinggl tmpt kosong ;) bak kte "chef jagn tingglkn tempat kosongkn "?heheh..even buku teori tu leyh lak dye terkoyak an time aku ngh stduy malam tadi..berkat la kte kan heheeh..da la menghafal pown last minute seb baek msuk pew yg aku bce =)
hope result aku oke2 jew..aku nk sangat cepat abis blaja.."i don't want repeat my mistake again" cukup la skali jew berlaku dalam idup aku..heheh


nie la subjek yang aku amik tuk sem nie ! gudbye buku2 ku sayang..thanx sebab banyak berjase dengan aku selama nie..aku harap aku da xjumpa kowang da lepas nie buku2 ;)

*walaupun xjmpe kowang aku akan jage kowang dengan sebaik yang mungkin heheh..DOA KAN AKU LULUS YE ;p

^_~ sampai sini jew aku nk merapu tuk final exam aku ! heheh..soey kalo xbest ! 

YEEEEEPPPPIIIIEEEEE !!!!!!! LEPAS NIE CUTI SEMINGGU ! *seminggu jew xdew ase pew pown SYAZ oi ! huh ;(

No comments:

Post a Comment