Sunday 4 March 2012

tension gilew !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


SAKIT HATI !!!!!!!!!!!


aku xtaw la napew pasal bende kecik nak wat aku angin glew ngan dye !!!!! tolong la paham ! aku bukan ngan ko skunk ! n paham situasi aku ! aku nk EXAM n aku nk score if aku xpast sem nie ! nanti aku xleyh g praktikal ! serabut la cmnie ! pew yang aku bace memang selama nie buang mse la weyh ! setiap kali aku bce ! hilang sume ! sebabny kalo bleyh pasal bende tu aku akan gado ngan ko ! PENAT la weyh klo cmnie selalu ! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tekanan aku !!!!!!!!!!! 

da la petang tadi pown aku kena mare ! fine aku leyh terima agy ! ko xpujuk aku ! ingt an tadi da oke la an ! disebabkn bnde yg mnyusahkn idup ! fight again ! sakit glew aty aku ! hmmmm... sampai bile bnde nie nk habis ?????????????? 

* PENAT !!!!!!! FULLSTOP !!!!!!


No comments:

Post a Comment