Sunday 24 June 2012

K . E . N . A . N . G . A . N !!



RINDU?huh! serius aku cakap aku rindu sume kenangan lame aku dengan si dia ! tapi ape kn daya tu sume tinggal sejarah ! tapi aku tetap xleyh tahan yang aku rindu dye ! aku rindu stiap benda yang aku wat ngn dye xkire manis or pahit ! aku rindu la nk gado ngn dye...pukul2 dye...serius aku xtipu ! sebb tu aku xdelet kenangn aku ngn dye dalam blog nie...sebab aku nk dye ingt setiap memory yg tercipta antara kami.. aku terasa sangat kehilangan ko dalam hidup aku :'((
      *ya ALLAH kalau betol dye jodoh aku...ko satukan lah kami..berikan kami kebahagian  dan permudahkanlah segalanya :) *
rindulanakamikgambarcmnie !
sebelm nie dye mmg xrety bergambar...tp ble dye ngn aku dye hantu gambar..heheheh sweet la ko syg :)      


 klo betul ko ditakdirkan tuk aku dan ko la tulang rusuk yg ku cari selama nie..akan ku jage mu dengan baek dan xkan ku lepaskn sebb aku da xsanggup nk menahan pedih,rindu,sayang n sedih...
blog nie khas tuk mu MOHD FADZLI IKHWAN 


No comments:

Post a Comment