Wednesday, 14 March 2012

B . O . R . E . D !!!!!


i'm so bored !!!!!!! why ?? because aku kena jage adik aku agy  ! oke ! sangat 10sion n sangat bosan oke duk umah ! nothing to do ! keje aku kat umah tido + makan je ! bagun  tido jew makan, mandi, lepas tu tido balik..then bagun sebab nk bg adik makan..aku pown makan la sekali ! then tido la balik sampai kul 5..then adik aku akan kejut aku suwuh aku  bagun sebabny nnt mama balik...tu la rutin harian aku kat umah..n tu la tugas adik aku tiap hari...mne la x bertambah berat badan aku nie an ! aptb la !

bagun tidur kemas umah, n masak sebelum mama balik..kalo x nanti dye bising jew sampai la malam ! sangat ske kalo camtu ! oke ! ary nie da MASUK HARI KE-3 aku jage adik aku ! oke la xnk la ctew pasal benda yg sangat MEMBOSANKAN nie !




SAYA RINDU NAK JUMPA AWAK HUBBY !!!! ;'(
aku rindu gelew nak jumpe ko...da la kite gaduh ary tu aku xdapat jumpe ko...so rindu aku kat ko makin bertambah sayang ! patutnye kte kua esok tapi apew kan daya mase x mengizinkan tuk aku jumpe ko ! aku rindu nk jumpe ko ! rindu sangat2 ! rindu nk luang mase bersame2 ! da lame x tengok wayang same2..shopping n macam2 la ! bile la aku bole jumpe ko ! walaupn ko da 3 ary datang jmpe aku ! tapi aku xpuas sebab aku xdapat nk bermesra ngan ko ! paham2 jew la an sayang ! sume jeles ngn kite ! so sume terbatas ! hope aku dapat la jumpe ko sabtu nie ! aku da SEPARUH MATY DA NIE RINDU KAT KO ! KO TAW ???? ;'(
I NEED YOU HUBBY RIGHT NOW !! I MISH YOU SO DAMN MUCH !!!!! I LOVE YOU MOHD FADZLI IKHWAN <3<3

No comments:

Post a Comment